?? Augusti

Har helt totalt tappat bort vilket datum det är... 11 antar jag? Jo det stod visst på datorn att det var det... att ha barn gör mig förvirrad som bara den! I alla fall gällande allt som inte handlar om Melanie. Tänkte försöka hinna med att skriva ett kort inlägg nu på kvällskvisten innan Philip och Karen kommer hem med maten. Har haft en fullspäckad dag med ärenden på stan, en runda på samarkand, fika med pappa, may och erik, städning, tvätt och disk och som grädden på moset(?) har jag haft en totalt underbar dotter idag! Har varit gnällig en liten stund men det ändrade sig såfort hon fick komma till mamma (hihi♥) Och hon sov förövrigt från 20-22, käkade och sov sen vidare till 4 på morgonen vilket är längre än förr så det går framåt:D Mindre mat på natten!

Har hunnit vara ute och gå och sprungit med Issy idag med så nu är hon trött och go:D och det är jag med förövrigt, men det är skönt att ha kommit igång med träningen. När Melanie vaknar så tidigt som hon gör så hinner man med så grymt mycket mer om dagarna! Riktigt produktiv känner man sig till och med. Rutinerna har dessutom blivit grymt mycket bättre sen vi (jag medan Philip ligger och sover) börjat ge gröt på morgonen.
Har förövrigt äntligen blivit klar med alla Melanies fotoalbum. Har satt in alla framkallade bilder i datumordning, efter att ha klippt till dem eftersom alla av någon anledning var 1cm för stora.
Vet helt ärligt inte vad mer jag ska skriva, mina dagar är ganska enformiga haha... men oftast är det kul ändå^^ Måste verkligen uttrycka hur imponerad jag är av alla ensamstående (eller är ensamma en hel del av andra anledningar) föräldrar och hur de klarar av sin vardag! Hoppas verkligen ni är stolta över er själva! Det var så kul att träffa några av de andra i föräldragruppen och höra hur deras liv förändrats och hur de hade det, hoppas verkligen man håller kontakten och kan träffas lite oftare.
Ne nu ni ska jag sätta mig med ett stort glas pepsi max och förbereda mig på att Melanie vaknar för lite mat^^
Saknar att ha en nyfödd skrutt som vill gosa hela tiden♥, nu duger man bara på kvällarna =´(
2011-08-11 @ 21:26:51 Melanie 0-3 mån. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0