3 aug

Har varit ensam hemma hela eftermiddagen med en riktigt gnällig liten tjej.. men det har gått bra ändå antar jag x) Fick två minuter till att äta och sen va det mer gnäll som gällde... Nu slocknade hon i alla fall för en stund sen (oroväckande tidigt eftersom hon annars somnar tidigast 8-tiden) men hon vaknar nog om någon timme och vill äta skulle jag tro så får jag väl gå och lägga mig efter det^^ Snart kommer kära Astrid med! Har inte sett henne studenten och har saknat henne väldigt. Men medan jag väntar så är det lika bra att fixa iordning lite till här hemma. Allt är klart förutom hänga upp tvätten och plocka undan lite i köket, dammsugningen får jag fixa imorgon ^^
Melanie fick sin första smakportion idag med! Havegröt som gick ner med "bara lite" problem med att hålla det i munnen x) Men gott verkade det i alla fall så får fortsätta ge det ett tag till antar jag, hon har trots allt verkat mer mätt idag än hon gjort andra dagar, oftast småäter hon som bara den men idag har hon ätit ganska ordentligt:D
Vet inte mycket mer att skriva idag egentligen och har inte tid att fundera ut något vettigt heller för nu måste jag ta tillfället i akt och laga mat x(
2011-08-03 @ 19:00:00 Melanie 0-3 mån. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0