2 aug

Tack till både Angelika och anonym för dom fina kommentarerna :) Och till anonym: Jag lär får en överraskning när du byter till svartvitt antar jag eftersom jag itne vet vem det är, men jag tror inte att jag kommer anse att du härmas det minsta ;P
Snart kommer Melanies kära mormor hit, hon skulle åka på morgonen så jag antar att hon redan är påväg :D Så skönt att få träffa henne utan att behöva köra tre timmar för att komma till Floda x) Har suttit och verkligen längtat efter att få ha lite tid hemma, men har insett att det är en hel del resor kvar ._. och det tar aldrig slut! 
Snart åker vi till det alltid lika kära England, sen ska vi såklart upp till mor min mer i höst så bär det av till Göteborg som vanligt (kanske Liseberg kan vara en kul idé?) Sen ska vi såklart upp till Karen också, men måste verkligen hitta något att göra där!
Angelika, du bodde väl i Skövdetrakten? Tänkte att vi kanske kunde ta o ses irl någon gång om du har lust, Philips mamma bor inte jättelångt därifrån nämligen (:
Sen ska jag, mamma och Melanie upp till Värmland och hälsa på lite släkt och även förmodligen träffa Erika för första gången ;D

Har lite småångest över att Philip förmodligen ska åka till sin mamma imorgon och vara borta resten av veckan. Egentligen skulle han ta med Issy och jag skulle vara ensam hemma med Melanie, men Issy ska inte med längre så jag är ensam hemma med båda två :/ Hade inte varit alls jobbigt egentligen om inte våran vagn hade varit så jäkla jobbig X_x Aja jag får väl lösa det på ett eller annat sätt antar jag.
Ne nu började Melanie visst gnälla lite därborta i babysittern så det är väl dags att sluta skriva, pöss!
2011-08-02 @ 10:27:02 Melanie 0-3 mån. Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Klickade mig hit & såg datumet längst upp "110421" är det datum där din dotter föddes? Min son är också född då nämligen =)

2011-08-02 @ 14:25:08
URL: http://kliingan.blogg.se/
Postat av: Magda

Det var Magda som glömde skriva in sitt namn o råkade bli anonym hahha!!

2011-08-02 @ 20:11:54
URL: http://nertus.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för allt under de dagar jag var hos dig min kära dotter!



Kram

2011-08-07 @ 12:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0