skämma bort dag

Så nu har issy blivit bortskämd och fått gottegodis, philip är lyrisk över att få köpa ett spel och vara på whiskeyfestivalen och sånt eftersom det trots allt varit hans födelsedag och vädret är underbart och det är verkligen nåt man är bortskämd med idag:D
Dock har jag inte nåt till mig själv.... mattan får vänta någon vecka till tills vi får nya pengar och den kommer in till butiken igen. Jaja jag klarar mig ändå, mattan är inte livsviktig men som många saker på min inköpslista på ikea så är det en sak som jag verkligen vill ha *suck*
Jag tycker ändå att jag borde få unna mig nu...
Jag är klar med hela engelskaboken, jag hade chans på mvg i samhäll, en enda sak kvar på svenskan, en pyttesak kvar på filosofin, projektarbetet är nästan klart, lägenheten är nästan städad (väntar bara på dammsugarpåsarna som philip skulle köpa med sig hem... ja jag tycker att jag varit ganska produktiv faktiskt. och DESSUTOM har mina naglar börjat få en liten chans att växa ut (har fått en pytteliten vit rand på dom), hoppas det fortsätter på detta spåret *peppar peppar*

Ne nu när jag har lägenheten för mig själv ska jag städa klart och jobba lite på det allra sista skolarbetet... så sköönt! sen ska jag och issy dra oss ut på en lång promenad i det fina vädret. Inte ett moln på himlen och det ser verkligen superskönt ut ! Så skönt med lördag♥
2011-04-09 @ 13:19:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så fantastiskt duktig älskade tjejen! Vi ska nog lyckas fixa lite IKEA saker till dig :) Jag kommer snart ner och då får vi dra en repa dit :)



Kramisar



mamsen

2011-04-09 @ 16:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0