sista veckan

Äntligen sista veckan i skolan, bara engelska kvar idag sen hem och gosa med vovve.
Hatar förövrigt allt och alla idag. Hatar min barnmorska och hennes likgiltighet. Liksom jag är ju som alla andra förstföderskor, det är ju inte så att det är speciellt för mig att få barn nene. Jag hatar philips äckelkompisar som hela tiden vill träffas. Nämner inte henne vid namn här men bitch sluta skriva hela tiden kan du fatta nån gång att vi ska ha barn om en vecka då kanske det inte är lämpligt att skriva hela tiden?!!?! har sån lust att bara cutta henne, och cutta philip för att han säger att hon inte hör av sig men sen när hon skriver på fb så har hon UPPENBART gjort det? Hatar er båda.
Jo för det är jättekul att sitta hemma ensam, tjock och uttråkad. Använd veckan till att snacka med henne hur mkt du vill för sen är det bara att radera smsen och msnhistoriken och allt ändå. Du behöver ju inte bry dig om att jag kanske kan se det liksom. Fan fan fan fan fan fan fan vad jag hatar henne!! Helt jävla galet.

Ne nu ska jag skriva projektarbete igen. Yay. och denna veckan som skulle bli så bra, att en enda bitch kan fucka till det.
2011-04-11 @ 11:42:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm. Inte bra... Men jag tror att han kommer lära sig så småningom - bara det inte är för sent då...



Veckan började kanske inte så bra men den kan å andra sidan bara bli bättre i så fall... :)



"Don't call me, I call you" Jag blir så hispig när du ringer - särskilt vid konstiga tider ;) Tror hela tiden att det är dags. Hahahahaha - ja du så är det att bli mormor...



Kram



mamsen

2011-04-11 @ 13:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0