min lugna helg

Min lugna helg blev ingen lugn helg trots allt... igår var det högskoleprov hela dagen. Fick 77/122 vilket innebär ungefär 1.2. Har ingen aning om vad det innebär men antar att jag får vara nöjd med tanke på att det inte var en bra dag.. när jag kom hem slocknade både philip och jag och sov 13 timmar. Det behövdes för nu mår vi båda bättre!
Idag har jag faktiskt hunnit en bit på projektarbetet. Tre sidor diskussion och avslutning så nu är det bara sammanfattning kvar men först ska jag prata med Gunnel om vad som krävs och lämna in sammanfattningen och lite mer utökat arbete innan lovet i alla fall.Får se!  Disken är fixad, tvättiden missade vi eftersom båda va sjuka men får samla ihop den tvätt som finns så den inte ligger och skräpar i alla fall. Jag har i alla fall gjort en kickass pastasallad och ätit en massa ananas så det har varit en matmässigt bra dag i alla fall xD

Nu ska jag ta en låååång dusch och fixa iordning mig för kvällen och sen sätta mig med en stor kopp hallonbladste och hoppas på det bästa! Ska bli skönt med lite lugn och ro måste jag säga. Blir en lugn avslutning av kvällen även om helgen kanske inte blev som jag hade hoppats på.
Bebis kan komma vilken dag som helst så kan vara bra att undvika mer sjukdomar och samla krafter. ♥
2011-04-03 @ 18:51:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Magda

1.2 betyder nog ganska bra om du ska söka till ett samhällsprogram sen (utom juridik som jag tror är 2.0) :P

2011-04-03 @ 20:28:36
URL: http://nertus.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nä, inte vilken dag som helst... Fram till onsdag blir bra - och efter söndag... Torsdag till söndag är jag i Norge och har svårt att ta mig någonstans :) Det bästa vore om hon kunde vänta till nästa vecka i alla fall... (hihihi)

Hoppas du inte blir mer sjuk nu... Du har haft din beskärda del av sjukdomar för ett tag framöver.



Bra resultat på högskoleprovet. Jag hade 1.2 tredje gången jag skrev... Så om du försöker igen - när du inte är sjuk - så blir det nog ännu bättre :)



Puss på dig älsklingsbarnet



Kramisar



Mamma

2011-04-04 @ 09:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0