familjemys

Hur perfekt är det inte att ligga alla tre i sängen en söndagmorgon och bara vila sig?
Snuttan har ännu en gång haft en ganska lugn natt fast hon andades konstigt och hostade lite igår=Ingen sömn för mamma som bara ligger och oroar sig över att hon ska sluta andas. Så jag va väl vaken till... ne jag har ingen aning men det har inte varit många timmars sömn inatt.
Nu verkar det som om snuttan tycker att det är dags att vakna, fast hon får gärna sova fem minuter till för det går knappt sluta kolla på henne, hon är så fin. En liten människa som jag känt i tre dagar och jag älskar henne mer än allt och önskar henne allt det bästa i världen.
Älskade lilla tjej. Ska försöka lägga in en bild på henne snart, men måste lyckas hitta både kamera och kamerasladd för att lyckas. Jag jobbar i alla fall på det, men vill inte missa ett ögonblick med henne, mammas och pappas älskling ♥
2011-04-24 @ 08:27:11 Melanie 0-3 mån. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0