bilddag

Har inget vettigt att skriva känner jag. Gjorde naturkunskapsprovet idag och är därmed klar med allt innan lovet! bara ett engelskaprov och hemuppgifter kvar sen. Scooore! Ändå är jag trött som ett as och önskar att jag hade någon hemma som kunde hjälpa mig gå ut med hunden. Är verkligen helt slut så stackarn har inte fått någon lång promenad idag :( får jättedåligt samvete nu blää...

I alla fall, lite bilder kan man alltid lägga ut^^


Min älskade babysitter

Lite av hur bebis säng ser ut

Lite mys bebisvagnen ♥

Sjunkande mage kanske? Eller är det jag som inbillar mig? xD Längtar till bebismagen försvinner i alla fall x) ska bli skönt att faktiskt ha bebis här och inte bara en stoooor mage som börjar bli ivägen X_x
2011-04-13 @ 19:05:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hjärtebarn!



Jag tycker inte magen ser lika stor ut... Fast jag kan ha fel. Den har åtminstone sjunkit sedan jag såg dig senast.

För din skull hoppas jag på att bebis dyker upp snart. Både för att jag vet att sista tiden kan vara väldigt tung och för att jag kan förstå att både du och Philip är nyfikna på den lilla person som finns därinne. För det är jag också :)

Jag älskar dig min kära dotter!



Kram



Mamma

2011-04-14 @ 07:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0