2011-04-21 04:21

För ganska exakt ett dygn sen kom hon till världen, vår snutta som är det bästa vi nånsin gjort tillsammans. 50 cm lång, 3684g "tung" och supersöt. 7 timmar efter att vi kom in till sjukhuset kom hon i vecka 39+4.
Jag kunde knappt föreställa mig att man kunde älska någon så mycket. jag kunde inte sova igår, kunde bara ligga och kolla på henne och började gråta av tanken på att något skulle kunna hända henne. Nu ligger hon i alla fall här och sover efter en jobbig natt och Philip sover han med. Helt utslagen är han stackarn. Själv är man öm, trött och hög på hormoner men det är inget som spelar någon roll för jag har världens finaste ögongodis. Det går knappt en minut utan att jag kollar på henne. Har tagit massa fina bilder som vi ska framkalla och rama in. Ne nu måste jag sluta, snuttan låter lite missnöjd så ska nog dra henne lite närmre.
Älskade familj ♥
2011-04-22 @ 07:42:46 Melanie 0-3 mån. Permalink


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej älskade hjärtebarn. Du har rätt - det är världens sötaste ögongodis. Jag kan inte sluta titta på bilden jag har i min mobil. Du och Philip har verkligen lyckats att skapa en underbar varelse :)



Kram från mamma/mormor

2011-04-22 @ 11:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0