sjukling

Jag AVSKYR att vara sjuk. Visst det är skönt att få vara hemma en dag extra från skolan, men om jag nu så desperat hade velat det så hade jag faktiskt sjukanmält mig och varit hemma ändå, utan att vara sjuk. Men nu blir jag bara stressad av att vara hemma eftersom att jag är asrädd för att få frånvaro så att jag ska kugga i nåt ämne.

Aja allt dåligt har nåt gott med sig. Jag har för en gångs skull ätit en riktig frukost (fil med banan i) och jag har änsålänge lyckats göra klart idéskissen, projektplanen och frågeställningar till projektarbetet och kommit på vad jag ska göra på psykologin nu på tisdag som "aktuellt" Så nu blir det att hårdplugga naturkunskap! Jag ska inte ens röra tvn innan jag har fått ordning på det.
Först nk, sen diska och plocka undan lite, sen tv! låter som en bra plan för en tråkig hemmadag. Får dricka en massa te och äta satsumas så jag får i mig C-vitamin (som någon har tryckt i mig är bra mot förkylningar) och hoppas på att det är bättre imorgon!



Dont stop belivin. Hold on to that feelin.

<3
2010-09-27 @ 10:58:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0