oh noes...

Det är inte så att jag har blivit rädd för att ha barn eller så, men jag har lyckats bli rejält skrämd gällande förlossningen. Får väl diskutera det med mina barnmorska lite längre fram. Jag vet att mamma och morfar läser min blogg och dom kanske inte vill läsa om sånthär. Fast dom kan ju inte tro att jag är jungfru Maria direkt..

ajajajajajaj!! Är inte rädd för smärtan heller! Utan egentligen allting efteråt. Läste att det är ganska så stor procent som spricker/blir klippta. Buäääää! Aja jag får ta mig samman för vad som kommer efteråt antar jag.

Nu ska allt plugg bli klart. Har så sjukt mkt att göra. Bland annat:
*Läsa ut Jane Eyre på svenskan
*Skriva uppgifter på svenskan som sedan ska bli en uppsats
*Läsa the pelican brief på engelskan.
*Öva till naturkunskapsprovet
*skriva ett arbete om asperger till psykologin
*läsa samhäll och göra uppgifter
*börja skriva på projektarbetet!


Ingen liten lista:(
Men nu ska jag ta tag i den så baibai bloggen!
2010-09-23 @ 16:19:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0