min hjälte!

Tro det eller ej.. men jag älskar Roger! Är så jäkla glad att jag fick VG på naturkunskapsprovet utan att knappt ha pluggar någonting. Det har varit mkt svårare än vanligt att göra det av någon anledning. Vilket betyder att Roger är bra på lektionerna! Och jag har sett min nya studieplan (utan ryskan!!) idag så mycket bra som har hänt i skolan:D

Dock har jag typ 20 glosor eller nåt kvar som jag måste lära mig tills lektionen imorgon.... får väl se hur det går med det^^ får öva lite till:D sen blir det till o läsa och skriva i helgen när jag inte känner mig stressad över så många andra saker^^

Sen måste jag bara säga att jag hatar fjortisarna i Philips klass... hatar, hatar hatar. Varför måste dom se så perfekta ut och alltid vara glada hela tiden. Jag som just nu har hår som hela tiden blir fett vad jag än gör, smink osm jag inte ens alltid orkar ta på mig på morgonen för att jag är så jäkla trött, Kläder som inte passar eller som magen putar ut i, humör som passar vilken annan jäkla bitch här i världen som helst och ingen lust att göra nånting överhuvudtaget. Är det verkligen så konstigt att jag blir svartsjuk eller sur på allt ibland?

Som Philip säger (passar på många sätt)
"du har din egen orbit (omloppsbana)"
Känns som om allt kretsar runt runt runt.

Ne nuär det biggest loser och den ytterst hete Bob som väntar på mig... Bob är min drömman. Han är fin
2010-09-29 @ 19:32:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0