lite info^^

"I slutet av den andra månaden är din bebis ungefär lika stor som en böna, eller 16-22 mm. Om det är din första graviditet så märks det förmodligen inga förändringar ännu, men om det inte är din första så kanske du märker att kläderna sitter lite tightare än vad dom brukar.

Vid en undersökning skulle man notera att din livmoder som tidigare var stor som din knytnäve nu har vuxit till en grapefrukts storlek!"

 

Detta är från infon från vecka åtta (men jag tror visserligen att jag är i nionde veckan^^) men eftersom att jag inte är helt säker så får man väl läsa den här:D

 

Mitt lilla liv där inne växer faktiskt  <3 Mkt att göra i skolan nu! Men allting för att kunna vara hemma så mycket som möjligt i bebis första månad i livet. Lägger upp schemat sen ^^

Dom jobbigaste symptomen har faktiskt avtagit nästan helt nu. Illamåendet har ersatts med total utmattning, vet inte hur jag ens ska orka göra läxorna efter skoltid och sätta igång med projektarbetet. Men i övrigt mår jag faktiskt bra. Kanske borde skynda mig iväg och vara barnvakt nu, fast jag inte har lust eller ork :/

 

Ciao!

2010-09-08 @ 17:12:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0