lääängtar!

Inte en enda minut kan jag undvika att tänka på det. Jag längtar, längtar, längtar, längtar så grymt mycket till vår lilla bebis kommer! Det är så lång tid kvar men ändå så nära! Sitter och pratar med Erika, hon är lika gammal som mig och ska ha typ samma dag som mig! Så sjukt skönt och hon tänker på det lika mycket som jag. Känns skönt att ha någon att prata med som inte tycker att man blir tjatig och som faktiskt fattar ALLT man går igenom. Allt från att gråta i skolan, gå på toa en miljon gånger om dagen typ "ifall ifall det skulle komma något blod" till att diskutera allt glatt som en växande mage, lyckan när man går in i en ny vecka och allt som måste inhandlas!

Jag är en person med väldigt stort behov av att prata, och jag är glad att jag har hittat någon som känner likadant. Alla mina vänner är underbara, men dom kan inte förstå allt. Men dom är ändå några av dom viktigaste personerna i mitt liv. Och mamma kommer snart med, och jag bara vet att hon vill prata om allt med mig.

Och Philip som kanske borde vara en av dom allra viktigaste fattar inte ett skit.. eller är det jag som bara inte ser det? Är det jag som reagerar för fort? Jag är fan som Carla i cheers mot honom...
2010-09-18 @ 18:29:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vet du vad, jag tror Philip kommer inse så småningom vad det är ni skapat :) Skönt att du hittat någon du kan prata med. Jag ska snart börja sticka lite till den lill* Jag glädjer mig åt att bli mormor trots min ringa ålder :) Längtar till jag kan träffa er. Puss och kram!

2010-09-20 @ 07:23:01
Postat av: Mamma

Som gravid hamnar man i en slags bubbla och har svårt att koncentrera sig på så mycket annat än sig själv och det som händer med en. Men man får försöka leva så normalt som möjligt och inte "tjata hål på" sina vänner... Försök att inte oroa dig för mycket utan njut istället så gott det går den tiden som är och försök involvera Philip i den mån du kan... Kram på dig tjejen!

2010-09-21 @ 08:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0