Ftornik

Ja här sitter man och försöker plugga ryska... igen... längtar innerligt tills kursen är över.
Och ännu mer tills Philip börjar komma i tid i skolan.. det har inte gått lång tid och han har redan massa frånvaro. Jag vet inte vad jag ska göra om han inte klarar det den här gången heller. Ska han börja jobba då eller? Jag har nog med mina egna problem. Har massa att göra och tänka på samtidigt som jag på nåt sätt ska ta det lugnt eftersom att jag är gravid. Ingen aning om hur det ska gå till dock.

Hur ska man kunna vara lugn när man är jättestressad över allt redan? Längtar tills graviditeten blir synlig så jag slipper massa folk som snackar, då vet dom i alla fall.

Mammas lill* älskling snart så <3
2010-09-28 @ 18:10:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm, inte bra att han inte tar vara på den här chansen att studera. Han inser inte att han förstör både för sig själv och andra genom att inte sköta skolan. Jag kommer snart ner och då tar jag honom i örat ;)



Vet du vad. Tänk på dig själv och skit i att andra pratar. Har de inget bättre för sig så låt dom prata...



Puss och kram hjärtebarn!

2010-09-29 @ 08:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0