family guuuuy!

Jo dels sitter jag faktiskt och kollar på family guy (som råkar locka mer än pluggnadet), men också så står philip i köket och bakar kanelbullar! Älskar lukten av nybakade kanelbullar^^

Fast jag måste verkligen plugga... jag måste måste måste! Men jag önskar att jag var med Lovisa i Grekland istället för att plugga till naturkunskapsprov och projektarbetet-.-

För att prata om något lite roligare! Snart när Ewe kommer in på msn ska jag äntligen få möjlighet att lägga ut första magbilden:D det är från för en vecka sen (alltså vecka 11) men magen är redan lite större så det är värt att lägga upp som minne i alla fall^^
Ne nu tror jag faksiskt att det finns något mer lockande att göra, typ äta kanelbullar och kolla tv.

Ciao Bella!:D
2010-09-26 @ 14:37:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: erika

family guy OCH kanelbullar? du är min idol! :D

2010-09-26 @ 16:21:14
URL: http://aaaprilmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0