djungeltelegrafen...

Jag har berättat för mina VÄNNER att jag ska få barn och jag har litat på att dom inte sprider det vidare till hela jävla skolan, men det va tydligen för mycket begärt.  Att berätta det för andra som är mina vänner, liksom visst. Men att berätta för någon som jag HATAR och som jag verkligen tycker är en totalt hemsk person som ger sig på mina vänner?! Så jävla dålig stil. Hon har absolut inte ett jävla skit med detta att göra så varför ska hon veta?

Jag ska inte vara med på simningen idag, jag skulle inte palla med att alla kollar på min mage bara för att den har växt lite för det kommer bara gå fler rykten då. Jävla skit att man tydligen har folk i sin umgängeskrets som man inte kan lita på.

2010-09-24 @ 09:08:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0