6 Sept

Eftersom att jag egentligen inte har så mkt koll på vilken vecka jag är i så säger jag det jag chansar på, nämligen 8+2 xD det borde typ vara kortaste laget lr nåt:S Men imorgon är det inskrivning i alla fall:D ser fram emot att ha det gjort (:
Om lilla Jessica fortfarande är kvar på sjukhuset då så tittar jag nog upp till henne med en liten blomma eller nåt ;D

Verkar som om ekonomin är löst för tillfället med :D på lördag blir det Jkpg för att fira morfars 60års dag och förmodligen få massa frågor och grattis från släkten som kommer ^^
Tror nog att det blir en tripp till Ikea med när man ändå är där typ ;) köpa lite smått och gott till både lägenheten och till när den lill(?) kommer^^

2010-09-06 @ 10:11:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0