Romantikbajs...

ÄNTLIGEN är essän skriven i svenskan så nu slipper vi romantiken mer^^  Har också hunnit med en miljon andra grejer i skolan, känns bra faktiskt^^ Bara uppsatser + två prov kvar innan lovet^^
Men lite Feist (Limit to your love) och några godisbitar gör att allt känns bättre lättare.
Helgen kommer bestå av:
Träffa mamma som kommer ikväll
Gå på fest hos LanaBanana
Åka iväg på söndag.
PLUGG

Fullspäckat och awsome (:

En vecka kvar nu tills jag får lyssna på min lill* där inne i magen, och har fått tid för ultraljud också, 15 November 13,00 förövrigt^^ Tiden springer iväg från mig! Magen växer och är lite ivägen eftersom att det bara ser ut som jag blivit jättetjock... men snart så kommer det se ut som en bebismage i alla fall.

Förövrigt har jäveln med okänt nummer börjat ringa igen. Slutar svara när okända nummer ringer nu. Men man vill ju ändå veta vem så är så dum i huvudet att h*n ringer utan att säga nåt. Liksom vad ska det göra? Skrämma mig?
Screw you.
2010-10-15 @ 12:14:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0