parents

Jag tror inte att någon egentligen säger att dom uppskattar och älskar sina föräldrar så ofta som dom borde göra. Och även jag är väl en av dom. Men jag uppskattar mina föräldrar väldigt mycket och det borde dom veta om. Hur många mammor reagerar på att bli mormor med att dom är 40 med att sy skötväskor, köpa vagn och smsa förslag på barnnamn. Jag vet många som inte skulle göra det. Och dessutom ringer varje dag för att se hur det är med en och försöker sticka till extrapengar så ofta som möjligt även om det inte alltid är möjligt ens för hennes ekonomi?
Och jag tror inte att någon av mina kompisar har en pappa som hjälper dom så mycket med skolan med att ge förslag och leta böcker osv som pappa gör. Och som dessutom blir överbjudna på middag varje vecka. Och visst att mina kompisar kanske kan tigga pengar av sin pappa, men jag behöver inte göra det. Han har kommit själv med förslaget att sätta in pengar till mig så jag ska klara att ha bebisen.

Om jag skulle bli hemlös skulle jag alltid ha någon att flytta hem till, om jag behöver någon att prata med finns dom alltid där, om jag behöver extrapengar så finns dom där och hjälper mig, om jag är stressad så står dom bakom min rygg och stöttar mig. Deras sambos är såklart också älskade och jag hoppas att dom också ser fram emot att bli mormor och morfar.
Jag älskar er båda mina familjer!




Auwie söta bilder!
2010-10-05 @ 10:18:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0