oh joy !

Måste bara säga, jag har haft en sjukt konstig början på min dag. Det hela började med att jag åt ostfralla och drack en festis på italienskan. Det tolkades av läraren som att jag hade cravings för ostfrallor och börjar då helt spontant prata i klassrummet om att jag ska ha barn... xD Aja nu är det out in the open i alla fall, ingen större mening att hålla det hemligt för någon alls eftersom att alla numera kommer veta xD

Förövrigt så är jag asstolt över mig själv som änsålänge har lagt 8000:- till framtida utgifter (änsålänge) men det ska bli mer! Behöver dock shoppa lite kläder så lär väl inte lägga till några mer pengar den här månaden.

Har en grej till som alla som går in här bara måste lyssna på..
Dagens låt!
Informer - Snow. A.k.a Licky boom boom down!
http://www.youtube.com/watch?v=UBEOyuTOxx8   <--- tror detta är rätt länk(:
2010-10-04 @ 10:42:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0