hjärtat <3

Idag var vi och lyssnade på det lilla hjärtat i magen! Slog nästan frenetiskt i 156 slag i minuten x) men det lät bra sa BM (: Alla övriga värden låg bra till sa hon och jag har bara gått upp 1 kilo sen jag blev gravid^^

Enda som var lite att tänka på var att jag tydligen hade blodgruppen A negativ, vilket jag (efter en lång förklaring) kom fram till att det bara skulle innebära lite fler blodprover (så jag inte skapar antikroppar mot bebisen) och sen när den lill* är född så kommer dom ta blodprov direkt (så jag kanske måste börja på någon medicin om den inte är "negativ"). Inget värre än så ^^

Hem till Lana ikväll på lite fest, sen är jag ensam hemma i helgen så ska nog nyttja den till att fixa uppsatserna, ta det lugnt och kanske va med nån om dom behagar att träffas:D

Awsome <3
2010-10-22 @ 12:00:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0