dagen innan!

Som svar på mammas fråga i mitt förra inlägg, nej jag har inte känt nåt mer :( hoppades på att jag skulle känt nåt denna veckan men jag får väl vänta ett tag till^^

Och om ca 12 timmar kommer jag och Philip vara påväg till sjukhuset för att lyssna på det lilla hjärtat i magen! Sinnessjukt faktiskt^^ Och eftersom att jag va duktig och pluggade och gjorde hyfsat ifrån mig på religionsprovet så kan jag chilla resten av tiden fram tills höstlovet:D! Har typ.... ingenting som ska vara klart tills dess^^ Soft som fan:D

Men nu blir det städning och packa idrottskläder tills imorgon för nu kom älskling... allora ciao!
2010-10-21 @ 18:59:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är inte lätt att skilja rörelserna från barnet från andra "företelser" i magen ;) Du har kanske kännt något men trott att det var en fjärt på tvären eller bara orolig mage... (hihihi)

Hör av mig i eftermiddag och kollar hur det gick med hjärtljuden...



Puss och kram



Mamsen

2010-10-22 @ 09:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0