12+0

Helt ärligt, så tror jag att jag har haft den tråkigaste lördagen i världshistorien. Pluggat, nördat spel, skjutsat erik till Hovmantorp och glott på tv är det jag har ägnat hela dagen till. Oh lord...

Imorgon ska jag i alla fall till pappa och May och baka eller något sånt för det verkar ju inte som om jag och Philip ska få tid att göra nåt med varandra den här helge. Suck. Men jag sysselsätter mig ändå, va ute på Sports igår med Jessica och Issa. Blev lite sent för min smak, men det va awsome:D

Sen förövrigt så är jag i fjärde månaden idag, tiden går och snart ska dagen då man får lyssna på hjärtat på vår lill* närmar sig mer och mer!




Älskling <3
2010-10-02 @ 19:54:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0