Ul

Idag var den efterlängtade ultraljudsdagen:D ! Vi fick kolla i hela 40 minuter dock för bebis korsade benen och ville inte riktigt visa vad det är för kön, men nästan helt säkert att det är en liten flicka:D Så nu ska jag kolla in en miljon gulliga tjejsaker:D I övrigt såg allt bra ut, men man såg inte hjärtat helt så vi fick en ny tid redan om om två veckor. Så första december får vi se vårt lilla hjärta igen och får ett andra utlåtande om det är en tjej lr kille (: Fick också nytt förlossningsdatum 24 april, sen får vi väl se om det håller i sig  (: Alltså åtta dagar mindre än jag trodde!

Efter ultraljudet stack vi till babyproffsen och hämtade ut vår babybox. Jättebra grejer i den!  Vi fick då:

*En blöjhink
*Blöjor för nyfödda
*Vanish oxi action (vilket jag nästan blev gladast över konstigt nog xD)
*Haklapp
*Amningsinlägg
*Dvd med tips
*Två olika tidningar
*baby skumbad (:
*lite övriga erbjudanden som jag dock tror att jag kommer ignorera

Så mysigt att öppna paket och kolla vad för grejer man fått, och jag va JÄTTEnöjd:D!

Nu ska jag läsa ut svenskaboken och göra engelskaläxan tills torsdag och imorgon blir det till o sitta på universitetet och skriva klart uppsatsen.

Är på bra humör nu när jag vet att bebis lever och mår bra! Älskar min lilla prinsessa!
2010-11-15 @ 15:16:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika

ååååh en liten tjej!!! :D vad roooooligt! du måste berätta ALLT sen!!

2010-11-15 @ 17:56:49
URL: http://aaaprilmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det var väldans. Rena rama julafton :) En liten prinsessa... Tänka sig :) Och en massa användbara saker dessutom... Hmmm... Fasen va häftigt det här är... Det blir bara bättre och roligare hela tiden :)Meeen duuu... Den där graviddagboken till höger på din sida stämmer ju inte längre... En vecka fel... Tänkte på det där med mellannamn...

Eftersom det med all sannolikhet blir en tjej så kanske hon kan få heta Harriet istället för Harry?



Kram



Mamsen

2010-11-15 @ 19:06:32
Postat av: Mamma

Hej hjärtat...



Har du tänkt på en sak? Förstföderskor går ofta över tiden. Det är inte långt mellan 24 april och 3 maj... Tänk om prinsessan blir en födelsedagspresent till mig :)



Puss älsklingsbarnet



Mamsen

2010-11-16 @ 12:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0