sista ryskalektionen!

Jävla pisslärare man har, har ALDRIG varit så glad över att en kurs är över! Imorgon ska vi skriva provet sen kan hon bara glömma att jag kommer på den sista lektionen :D

Red hot chilipeppers muntrar i alla fall alltid upp^^ RHSP - Charlie <3

Dags att börja planera mitt "julmys" nu med, trots allt inte många dagar kvar tills dess^^ ska nog börja bjuda in folk redan idag så får vi se hur många som är intresserade.  Auwiee!

tjugo minuter kvar sen sticker jag:D!!!
2010-11-08 @ 15:14:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumsan!



Förstår din frustration men tycker nog att du ska gå på sista lektionen trots allt... Inte bra att avsluta en kurs med att strunta i sista lektionen. Tänk om du missar en fika :)Nä, avsluta med stil det är min melodi - oavsett vad du tycker om läraren...



Puss på dig gumsan och lycka till på provet!



Kram



Mamsen

2010-11-08 @ 15:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0