lördag!

När ska du föda? 24 april
Tror du att ert barn kommer på utsatt datum?nej jag tror tyvärr att det kommer bli senare än så x)

Vilken vecka är du i nu? hmmm 20?
Är du tillsammans med barnets pappa? Jaa (:
Var barnet planerat? Räcker det inte med att det är välkommet? Men jo vi hade diskuterat det:)
Har ni tagit reda på könet? förmodligen en liten tös:D
Om nej, vad tror ni att barnet har för kön? jag trodde redan innan  att det va en tjej, philip trodde en kille ^^
Har ni bestämt vad barnet ska heta? aaa ^^
Har du haft en svår graviditet? haha ne det kan jag väl inte påstå :)
Kan du tänka dig att skaffa fler barn? Ja någon dag^^
Har du fått några bristningar? .Njaa inte mkt bara fyra små prickar änsålänge
Är du nervös inför förlossningen? Helt klart!
Har du några cravings? HAhahha jag en hel del xD
Hur tror du/ni att barnets personlighet kommer att bli? Ingen aning, återstår att se :D
Hur reagerade du/ni när du plussade? glaaaada:D och jag blev lite irriterad för att jag va ensam hemma och inte kunde säga till någon xD
Vad är det bästa med att vara gravid? Veta att det finns ett liv där inne, och längta tills nästa gång man får se det, och att magen växer ^^
Vad är det sämsta med att vara gravid? Oron för bebben
Har du gått upp mycket i vikt? Hahaha jag vill inte veta ! Men vid förra besöket hade jag bara gått upp ett kilo ^^
Vad ser du fram emot mest? Nästan allt! -utom det som står nedan xD
Vad ser du INTE fram emot? Sömnlösa nätter
Vad har ni köpt till bebisen och vad har ni kvar att köpa? Hm vi har köpt typ... allt? mest småsaker kvar som kläder, oljor, krämer, blöjor typ ^^
Har ni köpt allt som DU som mamma kommer att behöva efter förlossningen?Haha nepp inte på långa vägar, men det kommer ^^



 

2010-11-27 @ 13:49:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0