conclusion

Har insett idag att jag aldrig någonsin lånar ut pengar till någon igen. Alla pengar som jag ska få ska komma i förväg, eftersom att det uppenbarligen är så jävla svårt att hålla sitt ord. Har också märkt vilka man ska sålla ut ur sitt liv så nu försvinner numret, och kommer inte bestämma att träffas nån mer gång... men nu har jag sagt att jag skiter i pengarna så nu hoppas jag att allt bara försvinner ur mitt liv. Så jävla fittig (ursäkta uttrycket som egentligen inte är ett skällsord) kompis som bara skiter i en.

Jag vet i alla fall på ett ungefär vilka som kommer få uppdateringar om vad som händer i mitt liv och DU är INTE av dom.

Tack och adjö
2010-11-21 @ 18:10:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

I dag är det den 23 november och ni firar två år tillsammans. Grattis till er båda gumman!



Kramisar



Mamma

2010-11-23 @ 07:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0