auqahallen!

Eller ne... novahallen heter den ju.. men ryggarna på Eriks och Julius tröjor har en text som är förvillande lik "AQUAHALLEN" 

Tandläkaren idag gick bra.. insåg att jag kom dit helt i onödan då dom inte informerat om att man inte får fota tänderna när man är gravid... Oh joy!

Igår blev det IKEA med mamma och Roy, ska lägga in bilder på vad som ínhandlades när jag kommer hem igen, för då har jag ju nämligen min fina kaaaamera som jag fick i tidig julklapp av mamsen och Roy!:D Awsome, så nu får man lite magbilder också så man kan föreviga lilla livet i magen.

Idag ska vi förmodligen iväg och shoppa lite, men har lite ångest eftersom att jag känner att jag inte har några pengar (medan Erik och julius har fått tjäna typ 2000 var :( ) Känns lite B att vara helt pank faktiskt, så kanske får nöja mig med den lite mer nödvändiga IKEAshoppingen... Hursomhelst så sitter jag nu i Nova(se jag vet egentligen vad den heter!)hallen och överäter mig på toast, choklad, godis, cola... gaaah! Jag kommer bli tjockis under graviditeten! När jag kommer hem igen får jag börja med lite mer nyttigheter så jag inte sväller upp som en ballong!

Nu ska denna ballong flyga iväg.. lr egentligen ska den vara lat och ta sig ut till bilen.. allora ciao
2010-11-05 @ 11:38:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack min älskade dotter för att du kom hit ett par dagar. Det är så kul att ha dig här. Puss och kram mitt hjärtebarn!



Mamsen

2010-11-06 @ 13:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0