Texting

Håller på och rensa min mobil så tänkte spara några sms som jag fick efter att folk hade fått reda på att jag och Philip hade förlovat oss:

"HAHA VAH!!?? Fy fan GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! Tjejskrik: GAAAAAH! :D:D:D:D:D<3<3<3"
Astrid

"!!!! SAY WHAT?!?! GRATTIS!!!! DUDE!!!!"
Lovisa

"AAAAAH!!!!"
Ewe
Åhh vad underbart för er:D jag är så glad för er skull och det känns ju bra att ni har utvecklat er relation så att ni kan gå vidare till en ny nivå och inte stå och stampa på samma fläck xD så nu har ni chanser och ett verkligen seriöst förhållande:D hoppas ringen är sprängfylld med diamanter höhö ;) ....."
Max

Sen va det massa övriga random svar såklart också^^

Sen har jag lite övriga sms som är roliga att komma ihåg som till exempel när jag och Jenka diskuterade hur killar ser på oss olika på grund av vår utstrålning xD och när hon kallade mig rynkig milf när jag fyllde år! Har massa roliga sms från Philip där man knappt kan läsa vad han har skrivit för att han har slängt om bokstäverna. Vissa andra sms från honom har också varit väldigt fina som t.ex

"God is wise when he did not put a price tag on you darling. If he did, I won't be able to afford to have a girlfriend as precious as you. When you need someone to be there for you, I'd be just sitting right beside you."

Alla sms håller ju i ett speciellt minne från just den stunden så ibland har jag lite svårt att radera smsen. Vissa minnen vill jag ha kvar för att dom gör mig lycklig, andra minnen sparar jag på för att minnas och inte bli sårad igen. Vissa minnen vill jag aldrig glömma och det känns som om jag kommer det ifall jag raderar smsen, men nu kommer nästan alla försvinna efter att jag har fått den här betänketiden på mig på vilka jag vill ha kvar och inte. Vissa personer har jag haft kontakt med innan men det är nästan obefintligt lite numera. De smsen vill jag gärna ha kvar men samtidigt vill jag inte hålla kvar vid det gamla. Allt Tonys fyllesnack (btw både boobs och butt är viktigt och man ska antingen ha klarblåa lr mörkbruna ögon om man vill ha honom;)), alla sms från Eddie som egentligen inte betydde något, alla onödiga sms från Philip och fröken Lind:P, förlåtsms från Adi och skumma mms som jag har fått till mobilen xD  aja nu är det snart sommar så ut med gamla minnen och in med nya! Känns riktigt bra faktiskt (:



Nu blir det matteplugg inför nationella imogon och sen ska jag städa lägenheten så den är ren och fin fram tills fredag då Lana ska fixa det sista lilla i den. Hoppas du har kul i helgen Lanababy ;D

Men nu borde jag inte hänga här mer, matteboken väntar på mig.

Love you Philip <3

2010-05-17 @ 16:16:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lana

IIIH tack så mkt mkt mkt mkt mkt, tro mig kommer ha det kul (A) <3

2010-05-20 @ 09:48:01
URL: http://zlatnidijamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0