grillfest!

Nu är det såhär att jag har bestämt mig för att ha grillfest:D ska fråga min far om jag får låna hans lägenhet och grill och så^^ Ska ha värsta feta festen:D  knytkalas såklart eftersom att jag inte har jättebra med pengar just nu xD men ser fram emot att få träffa alla kompisar på hemmaplan för en gångs skull:D inte ofta jag har fest^^  men dom som har lust får gärna hjälpa mig fixa ihop nåt^^

Första körlektionen är klar med! ska köra med pappa idag och förbereda mg till nästa lektion så jag kan ta mitt körkort nu till sommaren (:

Allt är sjukt chill just nu, va hos morfar igår och fick värsta feta stekpannan/grytan av mats och Thomas i födelsedagspresent och Philip och jag fick äntligen våra förlovningsringar (: Sen på kvällen drog jag och Philip hem till Mats och Boel och festade med dom ;) Mkt trevligt måste jag säga :D Skulle inte ha något emot att göra det igen!

Chillidill !
2010-05-02 @ 12:31:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som om det är bra just nu :) Grillkväll låter skitkul - håller tummarna för bra väder :)

Kram på dig älskade hjärtebarnet!

2010-05-05 @ 08:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0