Gaaaad!

Nu är allt på en gång igen! Konstigt att skolorna inte lär sig efter flera år av extrem stress under dom sista veckorna!
Idag är det typ 18 dagar kvar i skolan? Och jag har asmkt att göra fram tills den mycket efterlängtade skolavslutningen. Men bara för att jag är bäst så kommer jag klara det galant i alla fall :D

Och riskettan är redan bokad med, och jag har massa att göra på körskolan nu med läxa efter varje teorilektion och körlektionerna i full gång. Men jag ska ha mitt körkort i sommar, så är det bara! (:

Nu borde jag verkligen plugga vidare, typ psykologi i alla fall? Eftersom att det är fritt arbete på engelskan, redovisningar på svenskan och typ ingen matte alls (?) kvar.  Nationella är över! Och alla lärarna håller på och åker till Berlin och dylikt så nu känns det ganska soft när man är i skolan i alla fall, det är när man kommer hem som allt börjar

Nu måste jag springa tillbaka till lektionen igen... fan -.-
2010-05-20 @ 09:51:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0