;)

Nu är det bara 9 (?) dagar kvar i skolan sen är jag klar med hela tvåan! Sen när trean börjar är det bara ett par månader kvar tills det är jullov igen och sen är skolan nästan slut:D
Jag vet att jag tänker låååångt fram i framtiden, men den framtiden känns så mycket närmre än man kan tro
Snart kommer jag ta studenten och då kommer det va så stor skillnad i mitt liv mellan hur det är nu och hur det kommer vara om ett år.

allt kommer vara ändrat då på ett eller annat sätt, och jag längtar så grymt mycket!
Men nu måste man fokusera lite på det som är nu och plugga på körkortsteorin så jag kan ta mitt jäkla körkort nu i sommar! det ska gå!

puss!


SOMMAR!
2010-05-29 @ 16:08:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0