31 maj

Snart är det Juni! ja om en timme och tjugo minuter för att vara exakt. Jag har suttit och snokar på internet hela dagen. Har så mycket jag vill göra och ironiskt nog så har jag för en gångs skull för mycket tid istället för för lite! Men jag får sega mig igenom livet ett tag till och längta tills skolan äntligen tar slut för alltid och inte bara för två månader under sommaren.

Nu vet jag mer än någonsin varför jag är med Philip. Jag älskar den pojken mer än han kan ana. Jag hatar vissa av hans egenheter, som att han alltid är sen. Men det går att ordna. Vi kommer lösa även det tillsammans. Precis som vi löser allt annat. Men jag älskar verkligen hans helhet. Att skratta åt helt goofy grejer som att måla varandras ansikten och att sen inte ens kunna prata med varandra alls för att man skrattar så mycket.

Han kommer snart komma över och då lär det väl bli som alltid, han är sen, jag blir tjurig, jag slutar tjura, vi kollar på tv, lägger oss. Hmm har vårt liv börjat bli lite enformigt?

Ne bara våra kvällar^^ Ingen dag är den andra lik. Men, jag kan faktiskt leva med det just nu. Får jobba på variationen senare xD

Ne nu vet jag inte ens vad jag skriver själv så det är nog dags att hoppa in i duschen istället! Förbereda sig inför den kommande veckan. Sista krävande veckan innan lovet!

Ciao:D!
2010-05-30 @ 22:52:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0