24 maj

min ljuspunkt just nu är att skolan är slut om tre veckor.
Igår va värsta månadsdagen på länge, vill aldrig få upp förhoppningar om såna dagar igen. Så sjukt tråkigt.

Har knappt inte sovit någonting i natt och har jätteont i magen så jag drar nog hem efter latinlektionen. Vi ska ändå bara ha jäkla Coopertestet idag (utan förvarning såklart) så Monica kan gå och ta sig nånstans med det jäkla testet. Min mage säger att jag inte kommer springa idag.
Nu ska jag jobba på vårt kära arbete och vänta på att Amanda ska komma ^^
Tur att jag har mina vänner i alla fall <3
2010-05-24 @ 08:29:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla hjärtat, du har både Philip och dina vänner. Dessutom har du din familj :) Jag vet att Philip älskar dig och att det kan bli fel ibland, men han menar inget med det... Det vet nog du också innerst inne... Att acceptera fel och brister och respektera sin partners later och vanor är en del av kärleken :) Puss på dig gumman. Ha en underbar dag!

2010-05-24 @ 12:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0