mmm food

Älskling och jag har varit och handlat och nu är maten i ugnen, ibland känner man sig duktig:D
Efter att ha blivit rejält uppskrämd av Philip och Basses mamma gällande framtiden har jag bestämt mig för två saker som ska kollas upp det snaraste:

1. Jag ska under sommarlovet kolla upp lite olika utvecklingsmöjligheter till vad jag ska göra efter skolan. Jag har inte tänkt på det så mycket på vad jag vill utbilda mig till och senare jobba som
2. Den andra saken tänker jag inte skriva ner, vill inte att folk ska se mig som icke ansvarsfull eller något.

Men hursomhelst, allt är braaaa, utom att det regnar.... men vad kan man vänta sig när man bor i Växjö -.-
4 Dagar kvar tills skolan slutar... OMG! hur lycklig kan man vara över ett sommarlov egentligen!? men det kommer bli sjukt nice i alla fall!

Snart fyller Jessica år med! GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS bästa vän <3

Denka och jag <3


Hey I made it, I´m the worlds greatest
2010-06-07 @ 19:59:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0