sommarlov

Från och med om typ 3 timmar så är det sommarlov ! bara lite snack i kyrkan imorgon sen är det slut. Nu har jag blivit lite rädd för att det är lov, tänk om man blir värsta bortglömd :/ Aja jag får väl försöka se till att det inte sker och bjuda in massa vänner till stan så vi kan ha mys hela sommaren och fika sönder oss!

Igår fattade jag också det bästa beslutet på länge, jag hoppade av alla lektioner på körskolan:D Så jäkla skönt! Körkortet känns helt plötsligt mycket närmre.

Ska ner på stan idag efter skolan och möta Jessica(: ska väl fönstershoppa lite och bara snacka (bland annat om mina konstiga drömma, får inte glömma att berätta det)
Sen imorgon är det Akropolis och krogen som gäller för oss på hennes B-Day!

Ser fram emot det (:!




Ewe kom hem!
2010-06-10 @ 07:46:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ewe :D

jag är hemma :D

2010-06-20 @ 01:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0