1 june

Issy har ääääntligen varit hos veterinären! Skönt att slippa göra det igen på ett tag:D

Engelskaredovisningen är också klar så bara naturkunskapen kvar imorgon sen springer jag direkt iväg till riskettan (:
Jag känner fan som om jag kommer stanna på den här jäkla körskolan i all evighet! Dom kommer söla ner allt så jag kommer få betala jättemycket och aldrig komma därifrån!  GAAAH! Har nu (kört + bokat in) 15 jävla lektioner. Det ska fan räcka. Jag vägrar att det inte ska göra det! Ska fan stämma dom då :@ men bara jag kommer ur första körkortsboken så kommer allt kännas bättre sen. Och efter denna veckan kan jag äntligen ägna all tid åt körkortet istället för massa skit i skolan -.-

Hursomhelst... Jag är ju glad? Jo det är jag ! lite trött bara (:
2010-06-01 @ 15:02:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vem betalar sa du? ;) Det kommer säkert gå jättebra tjejen...

2010-06-02 @ 07:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0