Berlindagen!

Ja idag bär det av till Berlin :D sitter i skolan och börjar snart.
Max är här med:D Och btw så körde jag till skolan själv idag! Erkänn duktigt av mig(;
Ser fram emot att ha ett par dagar ledigt och få bara ta det lugnt och ha kul.
Hoppas verkligen att jag inte har glömt att packa något eller att det går helt fel i Berlin och allt blir tråkigt>_>
Snabbt om igår så va vi på um, fick pplåster, satt och tjatade aslänge med barnmorskan, (philip kollade på lappen där det står hur mkt jag väger:(! ) Sen körde jag runt lite, körde till friskis, va barnvärd och sen hem igen för myskväll med Philip. Skum mat och en barnslig pojkvän men what to do.

På lördag har jag och Philip varit ihop i 14 månader. Trevligt trevligt (Y)
Har oroat mig lite för att Philip ska vara med Linn och så nu typ så fort jag kommer iväg men det får inte förstöra min semester. Jag får helt enkelt hoppas på att han inte gör ännu en sak som gör att jag inte kan lita på honom.

Men nu börjar jag så måste draaaa mig till stackars olas lektion (alla bara somnar fan) men det är ju inte så superintressant med geografi ändå känns det som (Y)

Puss

 SAKNAR SOMMAREN
2010-01-21 @ 07:58:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: L

halååååååå, bajs på linn o honom , du ska ha kul å köpa massa stuff te mig (A) HAhA, försök va inne på datan lite så vi kan snacka :o fan va dukti du e som kör heela vägen till skolan ;-)) ha de nice i Berliiiiin, stampa lite extra på hitlers grav när du e där hahahahah, taskig jag är. skojar :D



PUSS

2010-01-22 @ 09:56:42
URL: http://zlatnidijamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0