28 januari - klaginlägg

Vad är bra med idag... hmm.
Jo först fick jag sovmorgon eftersom att det är studiedag, Fett!
Har fått tid att baka och fixa lite här hemma (dock är det asmkt kvar -.-)
Amanda kommer snart över på lite fika^^
Det dåliga är att jag hittade janina på facebook, såg hennes bilder och inser att hon är en av dom tjejerna som är smala och ändå har asstora bröst. söt är hon med. Blondin med piercingar, jag skulle inte ha nåt emot att vara hon. Liksom kolla. Smal, stora bröst och blond. Ansiktet syns inte men hon är söt på alla andra bilder:(


FANFANFAN! Nu fick jag ju inte alls mer komplex, ska nog gå och ta på mig en tjocktröja eller i alla fall en bh så jag slipper tänka å hur hemsk min kropp ser ut. Måste verkligen gå ner så jag slipper alla extrakilon och i alla fall några av komplexen. Helt fri blir man väl aldrig, men det måste ju finnas nåt aätt att få lite mindre komplex i alla fall. Menjag vet inte, vissa dagar tycker jag själv att jag ser helt okej ut, och vissa dagar ser jag ut som jag vet inte vad. Men gillar inte det jag ser i spegeln i alla fall. Men nog klagat för detta inlägget tror jag. I alla fall detta ämnet.

Håller på och bli sjuk med, men det blir i alla fall yoga ikväll så man får lite träning och avslappning och hoppas på att förkylningen släpper lite i alla fall.
lutar åt att det blir england den 28 mars, fest och lite så. Får väl hoppas att det verkligen blir av.

Min kära kusin alexandra som väntar sitt första barn ska till barnmorskan för första gången typ idag. Avundas henne så satans mkt för att hon får allt det jag vill ha. Men är sjukt glad för hennes skull och hon kommer bli en sjukt grym mamma det vet jag.
Andra kusinen Ida fyller 16 idag, dom växer upp så fort;) grattis till min underbara släkt!



Mat nu kanske? eller... nja jag vet inte, när man har kroppskomplex känns det ganska bra att vara hungrig, en påminnelse om att jag vill gå ner typ. Philip har blivit så smal. Känner mig som ett stort fettberg jämte honom och jämte dom flesta andra med för den delen. Tjejer som väger 60 kilo och säger typ "Aaaah men fan jag har gått upp, så sjukt tjock är jag, jag måste börja gå ner igen" liksom ..... tänker inte folk på hur jag ser ut lr vad? 99% av gångerna väger jag mer än dom. Och jag vet att bland annat min kära Jessica känner igen denna diskussionen.
Ne det blir nog inte mat i alla fall. Musik och städa får vara svaret



Eftersom att jag har lösen på bloggen nu och den är lite mer personlig så kan det hända att jag klagar om sånahär lite mer personliga saker.

2010-01-28 @ 12:32:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

buhäää vi slår ner dom smala äckliga tjejerna som klagar att de är feta :@

2010-01-28 @ 15:02:28
URL: http://psychopeach.blogg.se/
Postat av: L

vet du vad linis, det är FETT mktmkt snyggare med tjejer som har kurvor...snällla tro mig. min blick går mer åt tjejer som har det som dom har, än blondiner som plankor :)

2010-02-01 @ 18:05:41
URL: http://zlatnidijamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0