26 januari

ska göra ett inlägg om min underbara Berlinresa snart, men hinner inte nu eftersom att min lektion börjar om tio minuter.
Måste bara få ur mig AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!
Fan va sur jag är på all jävla skit som inte kan vara normal. Philip du är en sån jävla idiot. Bryter  kontakten med maggan (jag blir jätteglad) så kan han inte ens ignorera henne på fb (inte lika glad) Jag tyckte han kunde blocka både maggan och den andra lilla slampan på bdb, men NEEEEJ för jag är inte viktig nog för det. Det är viktigare att ha dom som bevakare än att jag är glad tydligen. jag ORKAR inte med att du ljuger ! i så fall kan du ju bara skita i mig och gå och knulla runt med dom tjejerna eftersom att det tydligen är vad du vill.
Gå och ta dom som du uppenbarligen inte vill göra med mig!  Jag bryr mig inte, och räkna inte med att jag kommer höra av mig eller nåt skit. Kommer inte svara när du ringer heller. Inte förrän du prioriterar rätt och slutar bryta vad du lovar!




För övrigt nu då, trött som fan. men imorgon är det kort dag och på torsdag är vi lediga. DET är mys. Ikväll blir det bio och Ewe som sover över hos mig. Puss på henne<3
2010-01-26 @ 07:56:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0