20 januari

Fan jävla skit! jag har den FALSKASTE pojkvännen i världen. Han LOVADE att inte smsa en viss fröken Linn längre. Ändå typ tre dagar efter att han lovat det så skapar han ett nytt konto på gratissms.se och smsar henne ?! Och som grädden på grädden på grädden på moset så har han raderat smsen som han har skickat. ALLA sms utom det till mig. Och han påstår att det är till sin mamma? LINNS TELEFONNUMMER ÄR SPARAT SOM EN KONTAKT DIN DUMME FAN OM DU SPARADE DET EFTER ATT DU LOVAT ATT INTE SMSA ÄR DU EN ÄNNU STÖRRE IDIOT ÄN JAG TRODDE!

Nu råkar det vara så att pappa hade kontakt med sin "tjej på sidan om" genom mobil och sms och han fattar inte hur känsligt det är för mig då?! Jag har försökt förklara en miljon gånger och ändå går du bakom ryggen på mig. Hur fan ska jag kunna lita på dig om du gör det? Börja tänka först.

Du säger att du älskar mig och ändå kan du inte vara ärlig mot mig. Då bara tror du att du älskar mig. Du gör inte det på riktigt. Om du inte hade nåt att dölja hade du inte raderat smsen. Du gör ALLTID så och du måste tro att jag är efterbliven och inte märker det eller nåt. Idiot.


           

Dagen i övrigt, hm nu när jag har fått skriva av mig lite så känns det inte lika illa att ha en normal dag idag. Ska va med Amanda efter skolan (: Tvätt med, sitta och tjabba lite och sen plugg:D (ändrade planer jag vet) Men jag kommer i alla fall slippa tänka på skolan när jag är i Berlin (Y)

/Lina
2010-01-20 @ 07:49:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kill him !

2010-01-20 @ 19:56:49
URL: http://psychopeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0