19 januari

En liten veckouppdatering/planering kanske?^^
Igår var det plugg och träning för hela slanten. Ingen rolig dag men skönt att träna i alla fall.
Idag har jag fått veckans enda prov överstökat och det gick bra:D! Efter skolan ska jag vara med älsklingewe och gå på bio (avatar igen) och så sover hon över hos mig tills imorgon:D
Imorgon ska jag efter en kort skoldag spendera tid med Amanda och gå på stan och snacka skit som man alltid gör med kompisar ^^ På kvällen ska Philip fixa något mysigt eftersom att det är min sista kväll i Sverige för veckan då det bär av till Berlin på torsdag:D (Vi firar 14 månader under helgen så jag missar ju det)
Torsdag (som sagt) bär det av till Berlin med pappa och Niklas för att hälsa på Johan.
Jag har inte så mycket som jag vill göra men planeringen ser ut som såhär:

*Besöka ett koncentrationsläger (en sak man måste göra i livet)
*Sitta och fika på ett av Berlins många caféer
*Kolla in vad som finns kvar av Berlinmuren (och antagligen höra ett långt utlägg om all historia av historienördarna)
*och eftersom att jag har åldern inne blir det väl lite drinkar om kvällarna:D
Ska be pappi ta med sig en flaska vin hem så jag och Philip kan ha den sen på min födelsedag (som är typ snart:D)

Sen är jag tillbaka på Söndag igen så jag äntligen får träffa min lilla familj här hemma <3 kommer sakna sönder mig efter dom. Även om vi kan bråka när vi träffas så saknar jag dom varje sekund när jag är borta från dom.

Älsklingen och jag har börjat planera vår resa till UK med (: Lägger uppp reseplanen nästa gång jag bloggar typ ^^

Jag älskar dig Philip <3
Yours With Love Always <3

2010-01-19 @ 09:37:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0