12 januari

Så mkt som har planerats och hänt:O och ingen tid till att blogga (eller är det jag som är lite lat?)
Hursomhelst!
Ewe har fyllt arton den lilla skrutten:D mys i badtunnan, tacos och vattenpipa firade vi det med<3
Igår började skolan - suger sjukt mycket och jag är grinig as hell på morgonen men vad ska man göra? Och juste ja en ny tjej i klassen med som verkar riktigt trevlig:D
Älsk och jag har haft två dagar i sträck utan tjabb (vilket för oss är helt sensationellt men för andra förmodligen är normalt) men det är dom dagarna som jag verkligen vet att jag vill ha honom.
Inte nu i helgen men nästa helg åker jag till Berlin i tre dagar med pappa och Niklas, ska bli riktigt skönt att komma iväg i ett par dagar (:
Jag har planer på att åka ut till Lessebo om jag får busspengar av min mor eller far och hälsa på Jessica en dag och Issa en dag. Låter som en bra plan enligt mig;)
Helgen efter min födelsedag bär det antagligen av till UK för en weekend med fest och massa skoj <3

Sist men inte minst till min älskling.
Jag är en påfrestande person men jag älskar dig och jag hoppas på att du kommer fortsätta älska mig länge till.
Du är också en väldigt påfrestande person (men på andra sätt) men jag kan stå ut med det mesta.
Mobilen och msn kommer vara svårt med alla tjejer som jag inte känner, men jag kan ju försöka bättra mig.
Men jag kan inte ändra mig ensam, då måste du göra det med.
Jag älskar dig Philip Waite. Och du, bara ett år kvar ;)  HAHA xD

Yours With Love Always /Lina
2010-01-12 @ 11:30:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mamsen

du, det bästa i ett förhållande är att acceptera varandra som man är med undantag för vissa kompromisser.

2010-01-14 @ 11:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0