Valentines day

Egentligen är alla hjärtans dag en dag som alla andra, men ändå så speciell. Idag fick jag ett par skyhöga asfina vita kilklacksskor av älsklingen, samt en nalle och ett hjärta. Än så länge har han fått mysbad, fotmassage, middag och en jättetårta av mig men hans köpa present kommer inte förräns imorgon.

På alla hjärtans dag ska man visa dom man älskar att man älskar dom. Men det är bara liiite mer än vanligt för egentligen ska man visa det varje dag. Det är därför jag vet att jag vill förlova mig med dig P. För att jag vill spendera resten av mitt liv med att visa hur mycket jag älskar dig och göra allt det för dig som jag har gjort idag, försöka göra dig lycklig. Hade jag kunnat hade jag gjort det idag och inte om ett år för jag älskar dig så mycket.
Det gör ont när jag måste vara ifrån dig och varje kväll vill jag somna jämte dig. Varje dag vill jag hålla din hand och visa dig att du betyder allt för mig.
Forever and always my love.
I will love you til the end of time.
Im stickin wth you cuz im made out of glue
och alla andra klyschiga uttryck.

Jag älskar dig även om du stökar ner varje gång jag har städat och även ifall du fastnar framför tvn hela tiden. Även om du alltid lämnar julmusten framme och äter äckliga mackor hela tiden. Jag älskar dig alla dagar, varje timme, varje minut, varje sekund. Kan knappt tänka mig lyckan att mitt msnnamn skulle vara sant. "Lina älskar sin perfecta man Philip."
Man kan aldrig veta hur andra personer känner, men jag hoppas att du älskar mig lika mycket som jag älskar dig. Och att du tänker på mig på samma sätt som jag tänker på dig.

Philip Derek Benjamin Waite, will you be my valentine? Will you be mine forever?  I love you <3





Bara för att jag har skrivit om Philip nu så betyder det inte att jag inte älskar alla andra.
Mina tjejer i klassen som gör mina skoldagar underbara även om det är massa tråkigt lektioner.
Jessica, min underbara fru som jag älskar sjukt mkt och som finns med mig genom allt och som alltid kommer ha en plats i mitt hjärta<3
Gabriel som jag är så glad att jag får träffa varje dag.<3
Issa som också alltid finns där för mig och som alltid kommer ha en speciell plats.<3
Alla andra, som får mitt liv att vara så underbart, mina vänner och min familj. Jag älskar er alla!
Från min familj är det såklart min mamma som är viktigast. Jag saknar henne faktiskt vissa dagar även om jag inte ens erkänner det för mg själv, det är kul att bo ensam men jag kommer nog alltid sakna henne lite när hon bor så långt borta. Men hon är lycklig och det är det som är viktigast. Jag har en egen familj nu, men hon kommer alltid vara viktigast.

Så även om Alla hjärtans dag är en dag då man ska visa att man älskar nån, så ska man ändå visa det varje dag, och jag hoppas att ni vet om det varje dag. Vet hur viktiga ni är i mitt liv.

Yours With Love Always / Lina
2010-02-14 @ 21:25:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

Yay ett inlägg , med mitt namn i det !! :D älskar dig med <3

2010-02-14 @ 22:08:56
URL: http://psychopeach.blogg.se/
Postat av: L

va gölligt du har skrivit till P -bajs :-) hihi puss !

2010-02-15 @ 17:03:37
URL: http://zlatnidijamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0