lycka

helt ärligt tror jag inte att mitt liv varit såhär perfekt innan. Jag måste lista upp det så jag kan tänka tillbaka på denna tiden och minnas:

Man kollar ut genom fönstret och ser snön smälta, visst man får leva med slask men tänk sen när all snö är borta! lycka att kunna gå i tygskor utan jacka igen:D Våren väntar på oss folket!
Min efterlängtade 18e födelsedag närmar sig med stormsteg och likadant med resan till England. Underbart!
Allt med mina kompisar känns så bra! Jag har många fester att gå på om jag vill, jag känner mig aldrig ensam och jag har till och med pallrat mig ut till lessebo och hälsat på. Helt klart värt pengarna:D! Har inte tjabbat med mer än en kompis det senaste och det har löst sig så allt är lugnt. Känns bra att man alltid har någon när man behöver dom.  love you <3
Ekonomin ordnar upp sig denna månaden. Jobb, studiebidrag, inackorderng. Mumma på dom pengarna:D
Issy har börjat bli lydigare (konstigt nog) klickern funkar som smort:D
Lägenheterna håller vi på och städa, och jag ska också läsa klart min engelskabok och göra idrottsarbetet så har jag inget kvar som jag känner mig stressad över i skolan.
Philip och jag har kollat på förlovningsringar idag:
Philip tar upp en ring som kostade 21000 (för ringar till båda visserligen)
Det var den första ringen han plockade upp, så kollar han i den och inser att mitt namn är ingraverat på insidan xD Hans blick va obetalbar, gud va jag skrattade xD
En framtid tillsammans känns inte så avlägsen längre. Gud va jag älskar den pojken.

Jag har faktiskt en "dagens låt" idag med:D

K-Ci & JoJo - All my life



Bara för jag äger:D


Honey, my life. Can barely wait to show the world that Im yours forever. Forever and always, whatever happens.
2010-02-26 @ 14:06:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0