2 februari

tråk tråk tråk. Skolan suger. Har aaaaslång håltimme och har verkligen inte lust att göra ett skit egentligen. Men vet att jag borde. Har varit sjuk i två dagar, är inne på den tredje nu. Och är fortfarande sur på Gabbe -.- Men om Philip faktiskt tar ut mig i helgen kommer det bli lite bättre. Men vet inte, vill inte att han ska spendera sina sista pengar på att ta ut mig. Det skulle han gjort innan han va ute med först Basse, och sen Gabbe. Och btw Gabriel, om du säger att jag inte behöver oroa mig för at du ska va med Philip. Hur smart är det då att betala dricka till honom och sen ta hem en tjej till att sova över där?!? Det är bara idiotiskt och du vet det.

Hm, datumgrej nu igen kanske...
Nästa vecka fyller Lovisa dom underbara arton, grattis till henne!
På söndag nästa vecka är det alla hjärtans dag. Ser fram emot det!
Sen är det sportlov vecka 8... snart(:
På lovet ska Astrid ha sin tjejkväll för att hon med fyller år:D
Sen har jag inte mkt att se fram emot förräns det är min egna födelsedag:D
(mellandagar bestående av skola och krogen ;O)
Sen sen sen... Underbara England!:D det ser jag fram emot mest av allt.

Men jag har sjukt mkt i skolan så borde verkligen fokusera på det istället.


2010-02-02 @ 12:12:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0