17 februari

Gud, allting är så bra just nu.
Har inte haft några tjabb med mamma eller några kompisar på ett bra tag nu, riktigt skönt att slippa lägga massa ork på att bråka hela tiden.
Har bara ett prov kvar innan det blir lov, så skolan är ganska lugn med
Lägenheten är nystädad och mamma va snäll och fyllde kylen lite, så nu har jag lite att leva på ;D
Det är bara typ 20 dagar tills jag fyller arton:D så då kanske man till och med kan gå ut lite om ekonomin tillåter;d
Det är inte långt kvar tills älsklingen och jag drar oss till England, så innan dess ska jag bara gå ner typ fem kilo så jag kommer i min klänning x) och sen är allt fixat!
Har inte bråkat med Philip på länge nu. Älskar honom jättemycket. Så med honom är det bara lite som fattas ;) som jag förmodligen lär få vänta på ett tag dock -.-
I helgen blir det Göteborg så jag kan ta mig till tandläkaren (Y) sen lutar det åt bio med, men vi får se ;d

Men nu kom Lana så jag får väl dra mig antar jag

<3

2010-02-17 @ 07:50:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0