what to do what to do

Såhääääär kul har man när man sitter i Floda! |------------------------------------| eller kanske inte xD borde ta med min mor och åka nånstans och göra nåt så vi inte sitter inne hela dagen xD

Som svar till erikas fråga: Jo faktiskt sjunde månaden:O det är ju 24 fullgångna veckor, alltså 6 hela graviditetsmånader och alltså är vi snart i sjunde månaden:D Galet men sant ;O Hittade en sån uträknare här i min ensamhet som jag tänkte lägga ut^^



Uträkning utgår från dagens datum: Mån 27 dec 2010.

Din graviditet startade Mån 19 jul 2010.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Mån 2 aug 2010 (ägglossningen).

Du är på dag 162 av 280. (57,9%).

 
Du är i vecka 24.
Du har gått 23 fulla veckor och 0 fulla dagar (v23+0).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Sön 24 apr 2011
Du har 118 dagar kvar till beräknad förlossning.


Stämmer inte exakt med vad min räknare säger på bloggen, men ganska likt^^
Men nu kom Roy hem så nu ska jag tvinga dom att åka nånstans x) Pussssssssssss!
2010-12-27 @ 12:10:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

och nu har vi fikat och väntat på att Lina ska göra sig i ordning innan vi kan dra... I så där en timme eller nåt har väntan varit - hittills :)



Kram

mamma och Roy

2010-12-27 @ 13:45:12
Postat av: erika, 18 år & blivande mamma

men oj herrejävlars!! vart fan tar tiden vägen då :( !!! vilket både är positivt och negativt! Jag behöver mer tid på mig! haha

2010-12-27 @ 21:26:16
URL: http://aaaprilmamma.blogg.se/
Postat av: erika, 18 år & blivande mamma

fast det står "i 6e graviditetsmånaden" :o alltså FEM hela månader. sorry, men jag behöver all tid i världen! haha (a) menade mer om jag är partypooper :(

2010-12-27 @ 21:27:11
URL: http://aaaprilmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0