ultraljud återigen

Ja vad har då hänt sen senast (då jag varit väldigt dålig på att blogga det senaste) Jo på bebisfronten händer följande:
*Jag är halvvägs igenom graviditeten
*Hade ultraljud igår, det va något med för mkt urin i njurarna så fick ännu ett ultraljud fastän jag inte skulle ha det. Men hjärtat och ryggraden såg bra ut och dom tror fortfarande på en liten flicka ^^ Fick även bild där man ser lite av ansiktsdragen
*Bebis sparkade ordentligt för första gången idag!<3 Lovisa och Sofia kände men hon vill inte sparka ordentligt när Philip är i närheten än haha!
*Magen börjar bli ganska så enorm känns det som, vid jul kommer den vara asstor!

I övrigt har inte mkt hänt egentligen, skolan tar absolut all min tid. Men har nästan kommit igång och handla julklappar i alla fall ^^
Första advent har varit, och livet myser (fastän det är lite för mkt snö)

Får skriva lite mer senare när jag pluggat färdigt svenskan och så (sen kokar mitt pastavatten nu så kanske dags att släppa datorn!)

2010-12-02 @ 17:46:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0